Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


22 April 2004
(International Tropical Timber Organisation)
ITTO CONFERENCE Part 1.....


Ahad, 11/4/2004.....
Ari ni aku terpaksa batalkan rancangan aku nak gi umah Taro sempena Majlis Persandingan dia Lin. Lin tu dulu x-roommate aku...Bila dia dah dapat roommate baru dia tinggalkan aku...Ish! Ish! Ish!....Terpaksa aku batalkan rancangan tu sebab aku kena standby kat Hotel Renaissance pasal ari ada dah ketibaan-ketibaan dari luar negara. Nak jadi citer..ada sorang mamat tu dr Liberia...dia boleh travel dgn hanya 10 dollar jer dlm poket dia. Dia ingat sumernya ITTO support dia boleh plak buat gitu. Nasib baik ler kitaorg ada kat situ...boleh ler jugak kitaorg tolong arrangekan check in hotel dgn tolong bayar sekali tambang teksi dia tu..kok teksi biasa tak per...siap naik Perdana lagi.....Keje yg selebihnya kitaorg duduk dan duduk dan duduk...macam ni rupanya keje standby...Nasib baik ada Dato' F yg baik ati belanja kitaorg makan.Dia suh kitaorg makan dan bil pakai no bilik dia. Dia gi dinner dgn samurai2 dr Jepun tu ntah kat mana, kitaorg makan kat New World tu dgn senang lenangnya...Best-best....Balik malam tu Jay jemput....Alamak..dia bawak gi mkn lagi...Kali ni Char Kuew Teow plak....pasal dia dah baik ati bawak aku gi Bangsar tu...aku pun jamahlah sekadarnya...Kenyang gilerrrrr......

|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)