Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


26 April 2004
Dari Dia Kita Datang....

Ntah Kenapa Jam 2.15 pagi tanggal 24 April itu aku terjaga...Terjaga saja aku terus mencapai handphone kat sebelah...Dalam masa mata ku yg masih lagi amat payah untuk dibuka, satu kiriman sms membuatkan aku terus terjaga dari mamai...Terkedu aku sebentar...Berita kepulangan mem Un.Ep ke rahmatullah segera aku sebarkan kepada semua no.Gejuis yg ada....Bermula dr itu, lena aku bagaikan merajuk kerana lewat kiriman sms2 yg kuterima dan ku balas....Seawal pagi, panggilan Kak Sri Diah mengejutkan ku setelah lenaku baru sahaja berjaya aku peluk...Perbualan kami ringkas sahaja...Tamat penggilan itu, aku aku tak lagi mampu memejamkan mata.....Terus bangun........
Jam 3.00 petang, aku diiringi oleh hujan renyai-renyai dalam perjalananku ke Masjid KLCC...Spontan aku tersenyum melihatkan jumlah Gejuis yg hadir tidak kalah ramainya...Majlis Bacaan Yassin dan Tahlil berjalan dengan lancarnya....Secara tidak langsung, majlis ini mengukuhkan lagi ikatan silaturrahim antara Gejuis disamping mengingatkan sesama kita lumrah alam dan ketentuan-Nya....Al-Fatihah untuk mem Un. Ep...Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam kumpulan org-org yg soleh dan diredai-Nya....Al-Fatihah....
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)