Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


08 March 2004
PikNik Di Sg.CongKak........
Alhamdulillah....terlaksana juga cadangan piknik ke Sg.Congkak nie...Aku boleh tersenyum lega bila dengar kata syabas dan tahniah dr mereka...membuatkan aku berkobar-kobar nak rancang program lagi...
Best wooo gi piknik kat sana...mmg ler tak sumer yg basah kecuali aku, kak Ungku sefamili,kak Zar, Kak Azah dan Kak Nor..Yang lain berborak dan makan sakan...Ada org kata...dia puas hati giler dgn piknik kali ni pasal dia dapat borak sakan dgn sumer orang serta bukan org...(eerrkkkk!!) Objektif tercapai..mengeratkan silaturrahim sesama kiter...

Acara pembukaan...
Sesi Ta'aruf mmg best...best giler bagi Empayar Johorian...Hidup org Johor!!!!!..Meriah pun ia juga dengan gelak tawak menggelakkan Kak Ungku yg sakan gelaknya....Sumer ceria..sumer happy..

Abg Kak Ungku: Releks n Steady....
Kak Hanya Sayang: Still Comel mcm Teddynya..Tapi tak nampak pun batang idung teddy dia ari tu...
Mas: Datang piknik hanya bawak satu handbag kecik jer...awal lagi dah planning tak nak basah..
Kak Nor(housemate aku):malu-malu kucin...last-lastnya dia ntah mana aku ntah mana...
Kak Zar: still ayu...timer kasih bebanyak...cayang akak...
Abasan: Tukang buat air gas campuran. Datang lambat kerana nak masak roti canai...baru aku perasan aku tak rasa roti canai tu...sekarang ni baru rasa mcm best jer roti canai tu...
CountSelar:Cool jugak Un.Count ni...memula dia parking keta jer aku dah agak dah dialah Un.Count...Aku siap-siap pegang Hp dah bila nampak dia pegang Hp dia....Naluri aku tepat....(Ada sebab aku boleh tabik dgn Un.Count ni..Aku kagum dgn dia)
Wkdin: Still dengan muka selambernya...lawak selamber pun tak kurang juga...
Mie: Happy Besday to you....Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki...
Attokz: Uish...kecoh tul lah mamat ni...tapi sebab kekecohannya lah piknik ni jadi meriah..(Ko jgn mkn sebarangan mushroom aaaa...karang aku sumpah ko termakan mushroom beracun plak)
Kak Ungku: Tak larat lah nak gelak tengok akak gelak...Aku dgn kak Nor takut kak ungku terpengsan jer sebab tengok muka kak ungku merah giler...udang kena bakar pun tak merah mcm tu oooooo...
Kak NettBiru: Errr...betul ker akak janda anak satu.Hehehahaha...
Addeen: Comelnya lah mamat sorang ni(comel tu maksudnya kecik leeeee)...aku ingat dia besar sikit...Asyik senyum jerr...(Addeen, ada org admirer kat awak ler...bukan mush aaaa)
Soffian: Lega aku tengok dia ni boleh bawak diri...risau gak takut dia kekok ker...Cayalah!!!...Lenkali boleh mar ajak lagi...(Un.Count: dia ni bukan husband mush aaaaaa....Juga bukan roommate mush)
Ridzuan: Senyap jer dia ni...nasib baik aku tak banyak masa nak sakat dia...
Ep: Timer kasih belanja aiskrim...tukang edar ikan bakar..rupanya dia sendiri tak mkn nasi sampai sudah...oooo ngelat ekkkk...
Zhoulsz: Org yg susah nak disuruh makan....
Salji: Orang yg mkn paling banyak ikan talapia tu..cayalah Salji....

Acara bergambar sebagai acara penutup menyaksikan kami berpossing sakan di atas batu yg Attokz nampak baru tumbuh bersebelahan dgn tapak piknik...(Aku pun heran apasal aku tak perasan ada batu besar gedabak kat situ tu masa mula-mula sampai) Acara gerai mihun kak HS pun mmg laku....Habis licin sumernya....

Masa pegi naik keta Soffian aku ok...time berkelah dan berenang sakan pun aku ok...Time mkn dan bergambar aku ok lagi...Tapi bila time balik aku dah start KO pasal aku rasa naik keta Wira Kelabu tu mcm naik RollerCoaster..... Aku cadangkan driver tu lainkali duduk belakang. Biar dia rasa mcm yg aku rasa......Aku mabuk sungai lah pulak.....

P/s: Rancangan selepas ini....Jelajah Hutan Lipur Bukit Nenas sambil belajar pokok-pokok balak dan herba. Acara tambahan: membeli-belah pokok herba (termasuk tongkat Ali dan Kacip Fatimah) serta memanjat Menara KL.....Sapa sokong angkat tangan!!!!!!!!!!
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)