Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


02 March 2004
Iklan Bebetul Tau!!!!!!Nak Cari Member Sebilik.....
Aku tengah cari member sebilik ni....Sapa berminat boleh ler contact aku....Rumah aku best...besar...tinggi...dekat dengar LRT Maluri dan senang giler nak dapat bas dgn teksi...Paling best..sapa yg hantu shopping..umah aku dekat sgt dgn Jaya Jusco...Kalau ler ader pertandingan customer paling setia..tentu lah aku serumah yg menang...
Berbalik pada pencarian aku tu....sesapa yg berminat boleh ler start masuk APRIL nanti....sewa tak mahal....berbaloi ler....
Kalu berminat tinggalkan pesanan dlm gesbuk aaaaaa..tak pun YM! aku kat 'mushroomcute'.........


Iklan Tak Betul.......Temuduga.....
Mlm tadi aku tertarik lah pulak pada satu iklan ni.....ish!ish!ish!...logik tak logiknya...kalau last-last minit nak masuk bilik interview gi gosok gigi plak....Yang peliknya...minah tu dah sampai kat syarikat yg dia nak gi interview tu...mana plak dia boleh dpt ubat gigi ngan berus gigi tu...ada jual kat situ ker?...ker dia bawak menda2 tu dalam handbag dia....kalau betul dia sentiasa bawak tentu ler dia sentiasa ingat nak berus gigi....Selalu jaga kebersihan gigi dan mulut...tak payah ler hantu dia tu gi ingatkan suh berus gigi....Tak logik tak logik.....dari aku berus gigi tu baik aku kunyah chewingGum.....
Kalau ler sentiasa perhatikan iklan2 kat TV tu..ntah macam-macam lagi ler...tapi seronok jugak...ada juga objektifnya tengok TV..tak der ler tengok bodo-bodo jer....

|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)