Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


29 March 2004
Bowling...bowling...bowling....
Sabtu....27 Mac 2004...
Kerana Geju aku gagahkan jugak main bowling...Tak sesia aku dtg...Aku rasa kalau aku tak dtg mmg rugi..mmg aku akan gigit jari sebab terlepas kemeriahan bermain bowling mcm ari tu...
Punyalah ramai yg dtg sampai aku tak dpt nak senaraikan satu-satu...Sapa yg dtg ari tu angkat tangan!!!!
Oh...Wkdin,Salji dan Aida, Nidda, Tipah, Langsat dan Teddy dia, Zhoulsz dan Mimi, Cik Nana.....Hmmmm...Sapa lagi ?..Angkatlah tangan tu tetinggi sikit...Aku tak nampaklaaaa....Haaa!!!...Kak Tini (ADK) dr Terengganu, Purbe dr Penang, Ismail kawan Tipah, Cipong, Melly dan kerabatnya, CtZie, dan Bajonz serta Mrs.nya.....Sapa lagilah woit?..aku tak ingat laaaaa.....Yang aku ingat dah last-last minit Rudy pun sampai untuk join minum-minum jer....Acara bowling kali ni mmg best...Ramai sungguh yg dtg, saingan hebat ler jugak terutamanya dr Si Mail yg terror....Mcam ner laaa mamat ni terror sgt ni...Agaknya dedolu kat kg hari-hari dia main bowling pakai buah kelapa kot......Prestasi aku menurun...Maklumlah demam ler katakan..tapi aku rasa kalau tak demam pun dah lebih kurang mcm tu jugak...Lama dah tak main bowling...Oh yer..aku nak ucapkan tahniah pada Nile yg buat pertama kalinya main bowling tapi lebih terror dr Zhoulsz yg dah lama berkecimpung dlm arena ni....Sapa kata Zhoulsz tak terror...Dia terror wwwoooo...Tapi dia terror sikit jer dr Aidi anak Wkdin yg dapat tempat pertama dr belakang...Hehehehaaa...Ko jgn marah aaaa Zhoulsz..Aku buat ulasan sukan jer..Ulasan Versi Mushroom...Lepas kitorg berpusing-pusing cari surau dan solat, kitaorg gi ler minum-minum dan makan-makan....Tang mkn ni aku musykil jugak ni..Pesal sejak akhir-akhir ni aku tak leh nak habiskan makanan aku aaaa....Mi sepinggan pun tak habis...Kurusnya tidak jugak...Bak kata Bajonz aku ni mcm dipam-pam...Lepas mkn dan borak sikit-sikit...Aku dan Azie pun balik aaaaa....Kalau aku lambat-lambat terlepaslah plak monorail tu karang...Sesilap haribulan aku terpaksa jalan kaki sampai Lrt Hang Tuah tu...
Actually aku tak larat nak senyum lg...Tapi roommate aku ni tahap kemusykilannya agaknya dah sampai tahap maksima...Bermacam-macam bentuk soklan yg kuar dr mulut dia...Kalau dikumpul-kumpul leh buat soklan kertas SPM tahun ni....Ntah kenapa kali ni aku kurang minat nak bercerita dan menjawab soklan-soklan mcm tu..."Hmmmm..(Senyum).."......."Biasa dah..."...."Oh...Tak der lah"...."Tak...!!!"..." Jgn risulah..."..." Ok jer..."....Tu lah contoh jawapan-jawapan aku...Aku tahu kalau aku jawab mcm tu dlm paper SPM gerenti aku fail....Sampailah aku dah berbaring, lelap mata sambil peluk teddy putih kesayangan aku tu....aku masih lagi terbayang-bayang dan tergiang-giang adegan-adegan bermain bowling hari ni..:-)

p/s: Tepukan untuk Cik Tipah yg berjaya menganjurkan acara bowling ni...Ko mmg berjaya buat kitaorg enjoy aaaaa...Lenkali buat lagi aaaaa.....
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)