Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


20 February 2004
Memang aku tak sempat...tak sempat langsung nak update blog kesayangan aku ni....aku ni dihambat kerja yg tak sudah....susah pasal aku perlu cari mood nak buat keje...ish...aku busy ler jugak....
Nanti ler lenkali aku posting entry baru.....Lepas aku balik dr kampung...petang ni aku akan terus balik umah mak kat cheras dan terus balik kg Batu Pahat....
Oh yer...buat teteman yg tak jemu2 intai entry baru aku tu...timer kasih bebanyak...mmg aku hargai sesangat ingatan korang....Luv U All........
SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU.......SEMOGA LEBIH BAHAGIA DAN DIMURAHKAN REZEKI....Pada yg bujang tu semoga berteman...Pada yg berteman semoga cecepat naik ke jinjang pelamin....pada yg dah naik ke jinjang pelamin tu semoga cepat dapat cahaya mata....pada yg dah ada tu..semoga cecepat ler bertambah cahayanya...semoga lebih berseri-seri rumahtangga....Hehhehhahhahehah!!!!!!!!
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)