Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


16 February 2004
Nilai Sebuah Terima Kasih
Kenapa aku suka ucap terima kasih?...Kerana itu adalah tanda penghargaan aku pada seseorang tu. Sebenarnya ilham untuk menulis ni aku dapat dr seorang teman yg menegah aku ucap Terima Kasih atas kesudian dia meluangkan masa berjumpa dgn ku....Tak...aku tak anggap mcm yg dia cakapkan...Aku tak anggap pun mcm dia menawarkan sebuah perkhidmatan.. Mengertilah..ia adalah sebuah penghargaan...Penghargaan yg yg tak mampu aku nilaikan...Bersesuaian dgn keadaan dan batasan yg ada...aku rasa itu sajalah yg sesuai untuk aku nyatakan rasa penghargaan tu...Kalau pasangan suami isteri mungkin aku mampu beri sebuah ciuman (di pipi tau!!!) sebagai sebuah penghargaan tanpa ucapan. Tapi aku tak mampu...Jika aku tukarkan ucapan Terima Kasih tu dengan sebuah senyuman...dia akan faham ker?...Mungkin yer mungkin tidak...Jika Terima Kasihku buat dia berkecil hati...maka sebuah kemaafan pula yg aku mohon..Aku dah biasa...sudah terbiasa dgn Terima Kasih tu...
p/s: Kerana dah biasa...aku selalu juga terucap Terima Kasih kat mesin ATM....Pastu aku tergelak sikit...hehehhahha!!!
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)