Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


06 February 2004
Hmmm..nampaknya aku masih tak sempat lagi nak meng'up date' kan blog aku ni...Yang aku sempat jawab chatterbox jer...

Kak Noi: Sorry lah ekk..tersasul laaaaa

thurayya : wa'salam..jejenguklah selalu ekkk...

wkdin: cerita yang mana tu mas?....

salji: umah ijau? ada bebanyak pepokok ker dlm umah dia?...dekat area
mana? dkt sekolah arab? dekat pekan? dekan masjid?

suraya: ni sama ker dgn thurayya tu?

ctzie: wa'salam..selamat hari raya jugak...sesamalah bermaafan...jgn ler jeles...ct pun boleh buat mcm nie jugak...

Kak Sri Diah: sesama...walau lambat dan naik komuter dan teksi sengsorg saya nekad jugak dtg tempat akak...kak Sri punya pasal tak per laaaa..Hadiah bezday...hutang diperkenankan...kalau hutang kena bayar balik tau....Timer kasih atas sambutan akak..time kasih jugak kat Aida..kimsalam kat dia...

azroy: hye...join jgn tak join...selamat dtg yer...


|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)