Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


16 February 2004
Sabtu
Pagi aku start dengan kalut...
Ni sumer gara-gara pakaian yg tak sesuai dgn aktiviti yg dirancang serta body aku..
Aku ada bbrp aktiviti hari ni..Dan aku nak pakai pakaian yg boleh sesuai dgn sumer aktiviti..
Bab office tak der masalah sgt pasal hari ni hari Sabtu...Bab majlis lepas keje dan agenda petang tu yg susah nak sesuaikan. Majlis tu sesuai pakai baju kurung dan sewaktu dgnnya...Tapi org yg aku nak jumpa petang tu tak baper suker kuar dgn kalau aku pakai baju kurung plak. Itu seingat akulah..tak tahulah plak kalau dia dah jadi suker pompuan pakai baju kurung plak..Last-last aku pakai blause dan suar 'selek'.....Sah-sah Majlis nanti aku akan jd alien...
Lepas keje aku tumpang Kak Rin ke tmpat yg dijanjikan untuk berjempa Kak Noi..Pastu tuan majlis dtg amik...sian dia...busy2 pun kena lak amik kitaorg. Sampai umah dia, org dah ramai..Dan..aku transform jadi alien...Kebetulan aku dah janji nak jumpa org dan setelah bagi hadiah dan ucap tahniah kat tuan majlis aku mintak diri. Kak Noi pun nak ikut aku. Tak moh tinggal. Ok gak tu...Aku bawak kak Noi dan tenteranya jejalan kat KLCC..Kebetulan org yg nak jumpa aku tu tunda agenda kami ke petang sikit...So, ada masa untuk aku dan kak Noi beramah mesra lepas rindu sikit. Memakan dan lelepak kat Kinokuniya. Aku tak baca apa-apa...aku leka layan Azib ngan Anis. Aku seronok tengok diorg seronok membaca. Kalau ada byk masa lg nak aja aku bawak kat tempat lain yg best2 yg boleh buat diorg seronok...

Jam 5 lebih...aku nak hantar Kak Noi ke Lrt...Tapi bila aku call org tu...dan aku bgth dia ramai sgt org kat KLCC...aku risau dia tak selesa nanti pasal dia tak baper sihat..So, aku hantar kak Noi naik tren ke KL Sentral dan aku plak naik tren ke Tmn Melati..Hmmm..Lama gak tak jumpa dia ni...Tapi jumpa pun tak ler lama sgt pasal dia pun ada rancangan lain...beborak lebih kurang dan dia pun hantar aku balik...Kak Nor pun pelik pasal aku balik awal...Dan aku pun terlena awal.....

Ahad Plak
Jogging....Kak Nor ni rajin tul lah nak g jogging...dan pagi Ahad nie aku kena bangun awal...sebelum jam 7 lagi....Uhhwwaahhhh!!!! Bilanya aku dpt bangun lambat ni?????....
Jogging kat Taman Tasik Permaisuri mmg best...Meriah...Aku dpat ler jogging 2 round..tapi tak ler jogging sepenuhnya..Jejalan sikit..jogging sikit...Jalan pun bukan jalan cam biasa tu...Ala-ala lumba jalan kaki tu ler...ader ler ciri-ciri senaman plak..Balik dr jogging kami g breakfast...Sampai kat umah ingat nak baring2 tapi terus lena plak...Ish...turun bakar lemak 1 kg naik balik 3 kg...ada ke patut......Patang plak..kak Nor ajak g main bowling...Tapi aku ajak kak Nor g Jalan TAR dulu beli bebarang nak buat bantal kecik yg Kak Shida pesan. Seperti biasa bantal ala-ala Lovely Lace untuk dia letak kat keta dia.....Main bowling 2 round....Dan aku cakap ngan korang...Tempat bowling ni mmg giler....Ada ker aku boleh dapat strike dgn 3 balingan...aku pun tak tahu nak terangkan macam ner...nak tahu korang gilah try sendiri.....
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)