Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


30 January 2004
Lama dah aku tak usik2 jurnal aku ni...rindu plak rasanya.
Masa dan keadaan tak mengizinkan aku bertapa lelama kat dpan pc....
"Tak Terkata" aku tu ditujukan untuk BOS aku....kalau bos baca entry ni jgnler sengih sesorg atau pun berapi plak...karang ada yg meletup...

Tak Terkata...
Memang tak terkata bila salam bos aku semalam...Semalam...last dia jadi BOS aku. Rasanya mcm banyak jer nak cakap kat bos untuk hari terakhir kitaorg jd partner ni....tapi tak terkata. Aku tengok bos aku mcm tak cukup masa nak berckp ngan aku. Aku tahu dia cuba nk curahkan sebanyak mana ilmu kat aku. Nak nasihat aku bebanyak... Kalau ikutkan ati aku...mmg aku nak belaja sumernya kat dia..tapi kekadang aku blur. Tak tahu apa yg nak dibelajakan. Sepertimana bos aku tak tahu apa yg nak dickpkan kalau aku tak tanya...cam tu jugak aku tak tahu apa yg aku nak tanya kalau aku tak tahu apa yg aku nak tahu. Tapi aku pasti...bila sampai masa aku tahu yg aku tak tahu menda tu mesti aku akan contact dia tanya. Bolehkan Bos....?...Ucapan khas aku untuk bos...(kak zar, kalau akak bc ntry ni suruh bos saya baca ekkk)
' Selamat Berpindah ke tempat baru...mmg ler ketiadaan bos saya terasa sgt pasal saya tahu byk menda yg saya tak tahu lg. Apa pun, bos mmg best. saya tahu ader org jeles saya ader bos yg best pasal org dpt bos tak best atau dia tak der bos. Timer kasih ler bebanyak...atas bimbingan, pertolongan, keprihatinan, kesportingan (betul ke ejaan ni haaa) dan byk lg laaaa...mmg tak terkata...Apa pun bos memang best...best sesangat...!!!!!!'
p/s: belajalah nak buat chash deposit tu..ari rabu ari tu saya terpikir gak..mcm ner lps ni? sapa nak tolong bos?...N....jgn lupa bezday saya 8/2 nie....ehheheheheh...dan kalau ader apapun terkutuk secara realiti ker maya tu sorrylah...gurau jer tu...sesaja suker2..tak gurau tak mesra...tak mesra cam ner nak keje sesama...yer tak?
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)