Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


19 January 2004
Abis laaaa muka aku kena sunburn...bila aku tengok muka aku cenggitu apa yg terlintas kat kepala aku ialah.....Fuhhhh! Nasib baik gathering dah lepas..kalau tak buat malu jer nak jumpa org...
Ahad lepas mlm gathering tu aku bangun pepagi walaupun mlmnya aku tidur lambatlah jugak. Untuk pengetahuan semua...aku selamat sampai rumah tau.Timer kasih Mr. Driver...hehheh...Aku tahu ada yg risau kat aku..kalau tak takkan cik Ct_cute SMS aku tanya aku dah sampai rumah ke belum. Best plak rasanya...cam ada org sayang kat kiter...
Berbalik pasal muka aku tu...hari Ahad tu aku pergi ke Hari Keluarga Telekom KL/Selangor. Ayah aku keje Telekomlaaaa. Family Day ni berlangsung di Desa Water Park. So, hari tu, taman tu hanya dipenuhi oleh kaum kerabat Telekom jer... Aku berendam kat dalam air tu sekerat ari jer..tapi mungkin kerana kandungan klorinnya yg begitu tinggi ditambah sinaran sang suria yg begitu memancar-mancar...muka aku berubah habis. Sesia usaha aku pakai Sri Mawar untuk mencerahkan muka aku. Aku kena start balik buat aktiviti facial ni. Sampai aku rasa nak gi opis pakai topeng...sebab aku rasa topeng tu lagi cun dr muka aku sekarang.

Apa jer yg aku buat kat taman air tu?....
Aku bermandi manda...Seronok bukan pasal dapat mandi tapi seronok pasal aku tengok my dear little sister tu seronok. Maklumlah..mana pernah dia pergi tempat mcm nie....kalau pantai tu biasalah. Selain bermandi manda aku main jugak gelongsor2 air kat situ. Tapi sumer aku naik sengsorang pasal si angah penakut. Dia lebih rela duduk atas pelampung dan menyusur sungai buatan tu sampai 4-5 pusingan daripada naik gelongsor tu. Tapi selepas kena cabar dan jeles kat aku yg main semua permainan....akhirnya dia main juga gelongsor tu tapi bukan dengan aku..dengan budak yg kitaorg kenal masa bermandi manda. Aku pun main salah satu gelongsor dgn budak mana ntah yg bertegur sapa ngan aku masa dia ajak aku naik pelampung dgn dia. Uish..apalah punya budak lelaki.. Penakut betu...harap muka jer ok...tapi menjerit sakan lebih sakan dari aku. Nasib kitaorg tak kenal lebih lanjut..kalau tak tentu tiap hari aku kutuk dia....HEhahahhaha!!
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)