Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


20 January 2004
Fuhhh, kus semangat!..Baru sehari dah banyak gitu post kat chatterbox aku. Sampai aku rasa tak terlarat nak reply kat sana. Jadi lebih mudah aku reply sini...Apa pun timer kasih untuk sumer...Buat aku bertambah sayang.... :-)

MBA : Time kasih...Eh, kan mush dah belanja steamboat malam tu..Hehahahha!

Ayda : Thanks...Jangan lalu jer..sesinggahlah selalu ekkk...

Tok Rimau: Bakal suami?...Insyaallah (kalau dah ada nantilaaaaa)..tu memang salah satu syarat untuk bakal hubby ( Entry:Sebab Aku Sayang)

Daun : Sesama...Butterflies tangkap dan tampal sendiri tu..last minit baru dapat idea nak buat mcm tu...heheheh...

Mely: Boleh apa salahnya...Cayang Mely...mmmuuahhh!

Emma: Kesilapan teknikal laaaaaa...akan diperbetulkan....timer kacih

EP: Tulah pasal..happy tak habis lagi ni...

Salji: Kalau mcm tu kena tukar MUSHROOMCUN lah pulak...Errrr...sebelum ni tak cun ker? Karang org kata perasan plak...

Manmoncang:
Macam formula kehidupan jugak...kena baca banyak kali baru boleh faham dan ingat..HEhehehe

Mr. Driver: Hehhehehe...jangan jeles yer...kalau nak nanti mush tangkapkan kumbang sekor tampal kat baju Mr.Driver plak...

Kak Noi: Sayang Sesayang Sayangnya...(baper banyak sayang daaaa)

Ct_cute: Lenguh pipi gelak tak hilang lagi ni....

p/s: Baju rerama mush nak gantung dalam frame...heheheh



KL, Hujan dan Banjir....
Semalam..lepas balik opis aku g The Mall.....lepas aku beli sikit-sikit barang...cewah..dengan konpidennya aku jalan kuar nak g LRT...Mak Ai!!!!!!...Hujan lebat giler....setelah beberapa minit terpacak kat pintu masuk tu...aku dengan perasan kalis airnya berjalan ala-ala lenggang kangkung ke LRT tu. Kalau aku lari aku jatuh. Aku rela basah dari malu jatuh tergolek tepi jalan tu ooooo....Payung tak der...nak tunggu hujan reda, aku rasa ada harapan kena tidur kat The Mall ni....Dengan beg plastik kiri kanan, aku basah kuyup...Laaaa..tak kalis air rupanya aku ni...
Sampai LRT Maluri lagi haru....Kawasan rumah aku banjirlaaaaaa.....Oleh kerana tadi aku dah redah jer...sekarang pun aku redah jugak...Time ni lah teringat kat bos aku...dia suruh aku bawak pelampung, boleh pakai time banjir mcm nie. Uish..kali nie kaw-kaw punya banjir...walaupun hanya sikit jer lagi nak sampai paras pinggang...tapi airnya deras juga. Selalu tu hanya sebatang jalan jer yg tenggelam, tapi kali ni aku tengok jalan memana pun sama gak. Sesambil aku meredah air tu, aku tengok ada seorg mamat ni dia sibuk amik gambar suasana dan keadaan banjir tu... Aku rasa dia nak buat report...Alhamdulillah,ada gak org yg prihatin. Aku doakan org tu berjaya dan semoga lepas nie ada perubahan. Aku tengok pun, bukan sikit kete yg tenggelam....cianlah org tu nak kena repair kete dia. Dan aku cian gak kat org yg rumah dia kat tingkat bawah. Mesti dalam rumah pun banjir. Nasib baik rumah aku tingkat 4. Nasib baik. Alhamdulillah...

p/s: sebenarnya seronok gak redah hujan dan banjir tu...sekali sekala apa salahnya...
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)