Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


19 January 2004
Bagaimana ya dapat gu gambarkan tentang malam itu?
Seperti biasa, setiap kejadian tentu ada lebih kurangnya serta baik buruknya.
Tapi, seperti biasa juga...walau 1001 kebaikkan yg yang dipamerkan, 1 kekurangan tetap mencelakan.
Agaknya objektif untuk menemukan ahli-ahli tercapai, sebab aku lihat masing-masing begitu seronok berkenalan.
Agaknya juga objektif untuk makan juga tercapai sebab aku lihat setiap meja tak kurang penuhnya.
Aku pun tak ketinggalan.
Agaknya objektif untuk menyampaikan anugerah kepada pemenang-pemenang setiap kategori tercapai sebab aku lihat bukan sedikit yg pulang dengan senyuman serta tak cukup tangan nak pegang bebarang. Termasuk juga aku.
Agaknya juga misi untuk mengambil gambar reramai pun terlaksana kerana aku tengok begitu gembira dan sakannya kita berposing...kita,aku kata kita sebab aku pun termasuk sekali.
Tapi.....kalau nak dibilang tapinya aku pasti ianya lebih banyak dari kelebihan yg aku perkatakan di atas.
Tapinya, kalau majlis tu diatur dgn lebih terperinci kan lebih elok.
Tapinya, kalau suasana majlis tu tak terganggu dengan persekitaran yg hinggar bingar kan lebih selesa.
Tapinya, kalau semua pakai best-best kan lebih bagus..tak lah aku jer sesorang yg terlebih glemer mlm tu.
Tapinya, kalau MC tu bersifat lebih formal kan lebih come'....
Tapinya, kalau ada yang lebih prihatin kepada hadirin kan lebih baik, taklah ada yg balik begitu saja...(terkilan oooo tak dapat kejar dan salam)
Tapinya.....tapinya kalau aku terus mencari saja tapinya pada malam tu tak guna juga. Aku harap akan adanya peningkatan yg lebih baik akan datang. Aku harap dapat hadiri majlis yang lebih bagus tahun depan. Aku harap juga ada peningkatan hadirin di majlis seterusnya sebab aku takut ada yg serik untuk datang lagi.....Insyaallah tahun depan berjumpa lagi.....

Malam Gathering GengJurnal 2004,Restoran Nelayan Taman Tasik Titiwangsa, 17 January 2004
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)