Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


14 January 2004
Aku baru balik dari satu perjumpaan kecil. Aku, Kak Zareda, EP, Wkdin, MBA, Kak Sri Diah, Idham dan Kak Sri Adriani. Perjumpaan yang diharapkan membawa perubahan positif seperti yang di'wawa'kan. Uish....diam tak diam dekat 3 jam jugak kitaorg lepak. Aku dan kak Zar ketawa sakan dalam keta mengenangkan kami ni kalau jumpa mmg tak ingat dunia dah.... Fuhhhh!!!! Nasib baik boss aku tak cari...
Pembukaan..lunch. Disusuli dgn perbualan demi perbualan..mungkin boleh dikatakan sedikit perbincangan. Di antaranya ialah agenda memujuk kak Sri Diah untuk g gath. Maaf aku katakan. Aku tak mendengar atau aku terlepas perbincangan tujuan utama kami kemari.... Mungkin aku termengelamun atau aku terleka. Dan rasa tak puas hati ni aku simpan jugak sampai ke opis.

Cuti atau keje?
Wops!!!!....aku dengar-dengarnya Sabtu nie keje. Patutnya cuti pasal Sabtu kedua. Uish!..kalau keje..abislah rancangan aku nak g main bowling dgn Geng Jurnal....Sesi Memecah Ais tu laaaaaaa......Kalau tak cuti Sabtu nie maka akan kejelah Sabtu minggu depan pulak...Yang mana satu yer....baru khabar angin jer nie.... Tapi hari nie dah hari Rabu....Agaknya adalah beritanya esok....Tunggu jer laaaa....
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)