Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


28 January 2004
Uish..tension betul bila tak leh nak tido mlm tadi...
Puas aku pusing sana pusing sini..Berangan sana-berangan sini...Tapi tak jugak mata ni nak lelap. Ni mesti pasal aku dah tido petang tadi. Semalam, aku rasa puas gak aku 'eksesais' satu ari kat opis. Jalan sana jalan sini. Lari sana lari sini. Apsallah opis aku ni besar sgt. Baru nak duduk baca email bos dah panggil. Pergi jer lah corok mana pun....mesti dia dapat cari. Aku tahulah tinggal tak baper ari lg dia kat opis nie. Mcm-mcm kena tolong dia. Fail mejalah, Nota Serah Tugaslah, Laporanlah Projeklah......Kepala otak aku pun penatlah jadinya. Tambah plak mood aku yg mcm Angin Monsun Timur Laut ni..tak menentu plak dia dtg....Oleh sebab tu....sampai-sampai rumah jer aku lelepak pastu terus terlelap sambil peluk teddy2 kesayangan aku tu...
Tapi tulah masalahnya....bila aku dah tidur petang....Aku dah susah nak tido mlm...Aku try jugak buat petua KIRA ANAK KAMBING.....mari ikuti kerja-kerja pengiraan aku tu....

" Seekor anak kambing lompat pagar"
"Dua ekor anak kambing lompat pagar"
"Tiga ekor anak kambing lompat pagar"
"Empat ekor anak kam.....eh, lompatlah sekor-sekor! Jgnlah berebut! Macam ner aku nak kira?
"Empat ekor anak kambing lompat pagar"
"lima ekor anak....woit! Sekor-sekorlah!!!!! Tak berdisiplin punya anak kambing....
"Ya Allah....nantilah woi!!!...Woit!Woit!...Alamak..abislah...roboh pagar tu laaaa...
"Hampes punya anak kambing...aku sembelih buat Lamb Chop baru tahu..."
"Woit! Woit! Eh! Eh eh!!!!!..Ha masuk balik!..Aku ckp masuk baliklaaaaa!!!!

........Akhirnya aku tertidur kepenatan kejar anak kambing terlepas dr kandang...ZZZzzzzzz....

P/S...ari nie punchcard aku merah pasal aku dtg lambat. Apsal aku dtg lambat? Pasal aku malas nak bangun tidu...Pasal aku sesaja jer bangun kul 7.15 pg...sepatutnya time ni aku dah sampai opis. Tapi ari nie aku malas...Alaaaaa..bulan ni baru nie lah sekali nak merahnya...
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)