Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


10 January 2004
Aku selalu rasa tak best...dan kalau org tanya mcm ner rasa tak best tu tak tahu aku nak terangkan. Aku rasa cam malas, bengang, menyampah, bosan, penat dan gabungan dari segala yang berkaitan dgnnya. Kekadang tu, tetiba aku rasa cam sunyi sgt dan tetiba jer aku rasa nak nangis. Tak pepasal air mata aku menitis kuar. Ada masa plak, tak pepasal aku rasa cam tak boleh sgt nak tengok muka org tu. Kalau boleh aku tak nak rasa semua ni tapi dia automatik dtg sendiri. Kebiasaannya aku akan jumpa orang kat KLCC. Dan selalu jugak aku akan ajak orang tu masuk Kinokuya. Hanya ada dua sebab kalau aku bawak dia masuk tempat tu. Pertama aku suka dan senang ngan dia dan kedua aku tak senang dgn dia. Kalau aku senang ngan dia, aku suka kalau kami dapat amik beberapa buku yg kami suka dan duduk bersila kat satu sudut sambil berborak-borak tentang buku-buku tu. Kalau aku tak senang ngan dia aku akan amik buku yang aku suka dan aku duduk membaca kat satu sudut sesorang. Dan bila masuk jer kat dalam Kinokuya tu aku akan hilangkan diri aku di balik rak-rak buku tu. Hmmmm...pengaruh buku..
Berbalik pada rasa tak best tu, sebenarnya tulah yg aku rasa petang semalam. Selepas kuar opis aku terus ke Puduraya untuk jumpa abang angkat aku dari aku form 5 lagi. Lama gak tak jumpa dia ni. Aku pelik...bila jauh rasa nak jumpa. Tapi bila ada peluang nak jumpa ni aku rasa tak best. Rasa tak nak jumpa pun ada. Dalam rasa tak best tu aku pegi jugak memandangkan dia singgah kat KL ni sebab nak jumpa aku. Belum jumpa lagi, baru dlm telefon dah gaduh. Bila jumpa, aku rasa cam malas jer nak tengok muka dia. Ada gak rasa cam nak lari balik tapi aku tak sampai hati. Kenapalah aku rasa cam ni. Kalau aku tak suka aku rasa cam lambat jer masa berjalan. Tapi kalau aku suka, mcm cepat jer jam tu pusing...dan mmglah kalau boleh aku tak nak bg orang tu balik..biar dia ada kat depan mata aku jer. Tak caya tanya dia. Dia tu sapa? Hmmmm...
Aku tak jalan ngan abg aku kat KLCC tapi kat Times Square. Aku baru jer dtg sini 2-3 kali tapi aku dah rasa bosan ngan tempat ni. Dah lah bosan ngan abg aku tambah plak bosan ngan Times Square. Tapi aku pasti kalau ngan org yg aku senang dtg bebanyak kali kat sini pun aku suka. :-) Oleh kerana dia tak suka kedai kasut maka, aku amik peluang nie masuk kat semua kedai kasut kat dlm Times Square tu. Tiap kali aku masuk kedai tu, dia tunggu kat luar. jahat tak aku ni? Aku kata nak beli kasut. Tapi last-lastnya kasut tu aku beli kat Jaya Jusco Taman Maluri kat rumah aku. HEhahahah!!! Kasut/sandal tu aku nak pakai time gath tu nanti. Pastukan, aku baliklah rumah aku yg dah dekat sgt tu. Dan abg aku kena balik rumah abg dia kat Sg. Besi naik Lrt sesorg. Dia bukannya pandai sgt naik Lrt..nasib baik aku ni tak sampai hati kalau tak aku kelentong dia biar dia sesat naik Lrt tu..... Aku yang Jahat!!!!!!!
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)