Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


07 January 2004
Berlainan dgn org lain, sekarang nie aku ada byk masa bertapa kat dpn pc nie...bila dah selalu sgt aku dah tak der idea nak post apa kat entry aku nie. Tapi aku rasa keadaan nie tak lama. Sikit hari lagi aku mungkin dah busy. Hari nie pun dah terasa bahang-bahangnya. Bebudak kat opis aku gempar sikit. Esok org yg nak audit fail nak dtg. Sumer dok sibuk cari faillah, edit faillah,fail inilah fail itulah. Tak ketinggalan aku gak. Tapi kerje aku takat ni sikit jer. Cuma bos aku pesan esok jgn g memana. Dok opis tengok proses auditing tu. Pastu tolong cover dia plak. Kot dia tak boleh jawab aku kenalah tolong. Aku dok musykil ni. Kalau dia tak boleh jawab apatah lagi aku...Aku senyum jer lah nanti... :-)

Semalam aku amik gambar kat kedai. Gambar yg dah siap dicuci. Gambar-gambar tu termasuklah gambar-gambar kat Kem Lambaian Danau. Tapi aku tak sempat nak scan lagi. Masalahnya kat opis aku tak der scanner. Kalau nan scan kena naik g opis org lain. Tu yg malas tu.....nantilah..kalau aku rajin aku pergilah...Sesapa yg tunggu gambar tu bebawaklah bersabar. Gambar tu tak byk pun...dlm sepuluh keping jer...
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)