Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


19 December 2003
Rabu tu...dr pagi aku dah ada kat dewan pusat latihan tu
Cakap,cakak,cakap...tu jer lah keje aku...
Dato' jugak yg tegur tang intonasi suara aku...
Yg aku pelik...dr semalam tak der sapa pun nak tegur....
Tak per laaaaa....
Penat punya pasal...aku terlentok kat sofa dlm bilik VIP tu...
Ntah sapa yg kuar masuk..ntah org cat pintu tu...
Sumer aku dah tak sedar dah....
Aku sesedap tido...Cik EO tu duduk diam2 sebelah jg aku...
HEhehhhehhhe...
Petang dlm kul 6...ikut Kak Zar balik rumah abg dia...
Citer pasal kak Zar nie...kat sini..aku jer yg panggil kak Zar...
Org-org opis sumer panggil Zul atau Kak Zul...
So,bila aku sebut nama kak Zar...sumer pun buat muka pelik...
Yg kak Zar pun dendiam jer...senyum-senyum kan aku...
Mandi,pastu make-up...
Kak Zar ngan Kak Lin punya keje..sampai aku pun dah tak kenal muka sendiri...
Nak pakai baju songket nie pun punyalah susah...
Berat tu tok sah citer laaaaaaaa
Aku sampai lambat juga kat dewan...tapi ok lg...
Majlis bermula...memula tu..gabra jugak...
Dah lelama tu ok jer....
Ader ker patut...Aku ngan MC lelaki t boleh dok berebut nak umumkan no.pemenang cabutan bertuah...
Pemenang cabutan bertuah utama...hadiah TV bebbbbb....
Cian punya pasal...aku bagilah dia umum second utama punya...set pembakar BBQ elektrik...
Majlis tamat...aku tarik nafas lega...Fuhhhhhhhhhh!!!!
Aku tergamam gak bila Dato' dtg hulur tangan ucap tahniah....
Majlis berjalan dan tamat seperti yg dirancangkan....
Sesi amik gambar...teringat kata En.Hsnn...
Gambar pasangan MC nie nanti nak pos kat bini MC laki tu...
Pastu kata nie Majlis Perkahwinan kami...
Woooopppp!jgn buat pasal....
Balik pun nak dekat jam 1....
Basuh kaki basuh muka terus tidur.....
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)