Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


22 December 2003
Kerana nak g rumah terbuka Kak Zar lah aku tak naik Genting Highland,
Kerana nak g rumah terbuka Kak Zar lah walau puas abg angkat aku pujuk
Aku tetap malas nak g atas sana...
Bukannya tak best, semua dia nak support..penginapan,makan minum..
Tapi aku tetap malas nak pergi...
Nasib baik jugak dia keje kat skyway tu dan boleh bg aku naik free...
Kalau tak dengan tambang skyway tu pun dia nak bayarkan...
Hehehehhehe..sorry lah ekkkk...maria takut tak sempat nak turun balik KL Sabtu tu..
Merajuk?...Ceh..abg aku sorang nie memang kuat merajuk..
Dah besar panjang tapi ngengada betul...malas aku nak pujuk...
Kalau pakwe aku tak per jugak...tak payah tunggu merajuk lg aku dah pujuk...
:-)

Beraya rumah Kak Zar

Walaupun aku kira-kira Syawal tinggal tak berapa hari lagi...
Tabik jugak aku ngan Kak Zar nie pasal kesungguhannya buat rumah terbuka...
Maka dengan ini, aku beraya rumah Kak Zar untuk kali kedua...
Ct_cute pun, Kak HS pun, uncle EP pun....(beraya sakan betullah)
Jumpa Ct kat Lrt Setiawangsa...seperti biasa..kami masih 'konpius'
Setiwangsa ke Wangsamaju?...
Kak HS jemput naik keta dia dan kami pun berpusing-pusing nak cari McD..
Sekali terserempak ngan Zhoulsz yg tengah lenggang kangkong sambil menggenggan komik
Fuhhh!!! memang tepat pada masanya suatu kebetulan tu...
Zhoulsz dengan murah hatinya melukis peta ke rumah Kak Zar..
Sampai tak cukup kertas...
Punya lah prihatin, sampaikan semua menda yg boleh dijadikan landmark dia lukis...
Kete terbakar pun dia lukis...
Ops! Knp Zhouls hanya tolong bg peta jer?
Pasal dia tak bercadang nak g ker rumah Kak Zar..
Banyak urusan lain sebelum balik Kelantan mlm nanti katanya...
Kami bertiga nie pun sampai dulu kat rumah Kak Zar sebelum Salji...
Wah...lagi terrer kami dr Salji...
Eh! uncle EP ada...Sah-sah dah lepas dr kursus ni...
Makan dan makan dan makan lagi...
Seperti biasa,kami memang tak reti-reti nak balik...
Aku,Ct_cute, HS, Kak Ungku dan keluarga, Salji dan Puteri Saljinya, EP...
Hmmmm, Pin pun ader jugak...
Bukan tak nak balik,tapi tunggu WkDin yg bawa rombongan sebanyak 3 keta tu..
Wah! bertambah meriah...
WkDin dan famili, Mawar, Joli, Azhan Mal dan lain-lain...
Saja nak bagi Zhoulsz jeles...Salji terus call dia...
Akhirnya dia mengubah keputusannya..
Tak lama lepas tu dia dah terpacak depan pintu rumah Kak Zar dgn muka blurnya..
Dia kata dia blur dan segan pasal ramai sgt org yg dia tak kenal..
Errrrr Zhoulsz segan? Ehehhehheheh! Kak Ungku! menantu akak nie pemalu jugak yer...
Aku naik pelik ngan Kak Ungku ni...
Dia ngaku Zhoulsz tu menantu dia..tapi dia beria-ia nak kenen kan Zhoulsz ngan cik Ct..
Kak Ungku, cik Ct tu anak akak no berapa ekkkkk?...
Jgn marah aaaaa..acara selingan jer tu...
Akhirnya..bila azan Maghrib berkumandang barulah kami beransur pulang..
Jumpa lagi tahun depan tau.....

Pusing-pusing kat Times Square

Acara nie berlangsung pada hari Ahad..
Pesertanya, adik-adik aku seramai 3 orang tu...
Orang yg kena kuarkan modalnya..aku..
(Uwaaaa!!!!Kopak aaaaaaa!!!!!)

Agak-agak nak dekat Dzuhor, adik-adik aku sampai rumah aku dihantar oleh mak ayah..
Mak ngan Ayah terus gi Puncak Alam..rumah terbuka..
Tak pe..ari nie kami bg peluang diorg g dating berdua...
Bawak adik-adik aku ne g Times Square...
Memang hajat aku nak bawak diorg main-main kat Theme Park dalam tu...
Seronok tengok diorg seronok....
Fatin, Siti ngan Amir...
Mainlah game tu puas-puas....
Ramainya org...keje aku beratur sementara diorg tu main game lain...
Kalau tak...lambat lagilah nak dapat naik game2 tu sumer...
Alamak...aku mabuk lautlah....
Pasallah permainan nie sumer pusing-pusing aaaaaa?...
Nak dekat 4 jam kat dalam tu...kami pun balik...
Penat woooo....
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)