Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


15 December 2003
Alamak...dah pukul 10 pagi...lambat pulak bangun...nasib baik tak terlajak...
Tulah padahnya kalau tidur semula lepas solat subuh tadi..
Mandi siap-siap dan kuar rumah kul 11.30 pagi...
Rasa-rasa cam dah lambat nie...Sian Ct_cute nanti kena tunggu aku..
Kan betul....Ct_Cute dah tunggu kat Lrt Bangsar tu...
Turun bawah...Kak Sal plak dah tunggu...
Tak lama lepas tu Kak Ungku plak sampai...
Cewah!...cam terror jer jalan nak gi rumah Abasan ni...
Sekali terlajak jugak..
lepas tengok peta yg dilukis sendiri oleh kak Ungku, barulah jumpa jalannya..
Aku peliklah...apasal peta yg kak Ungku lukis melemngkung cam kuih karipap..
Sampai aku nak tengok peta tu pun teleng2 kepala aku...
Rupanya si Abasan tu tertinggal nama satu jalan...patutlah terlajak...
Rupanya si Zhoulsz dgn Salji pun terlajak sampai turun bukit nun..
Kami sampai awal..patut start kul 1 kami sampai kul 12.30 tghari...
Zhoulsz dgn Salji tak sampai lagi...
Kak Ungku kata Zhoulsz baru nak masuk bilik air..
Salji pun mcm tu...
Kitaorg gelak jer....
Terkedu tengok rumah Abasan....
Rumah dia besar mak datuk...bak kata Kak Sal..ni bukan rumah dah ni...ni dewan...
Rupanya ramai lg jemputan lain...masing-masing dengan baju lip lap-lip lap gitu...
Nasib baik pakaian aku agak formal...
Makanan..memang best...ikutkan kak Ungku,sampai 3-4 kali turun naik amik makanan..
Memacam yg ader...lamb chop pun ader...
Tapi aku tengok kak Sal ngan Salji jer yg mkn daging kambing tu...
Bukan memilih..tapi tekak aku tak boleh terima..rasa kambinglah daging kambing tu
"Jangan buat pasal.Mak pening kalau makan kambing"
Aku tengok meja lain dah berapa kali tukar orang...
Tapi meja yg satu nie asyik tukar-tukar makanan dan minuman jer...
Kami jadi bahan eksperimen Abasan...
3 jag air gas campuran Abasan buat untuk kitaorg...
Yg aku gelihati tu, waiter tu buat muka pelik sebab air kitaorg tak kaler oren macam air minuman org lain..
Fuhhh!!!!..Penuh perut...

Balik tu, lepas singgah masjid Bangsar, Kak Sal turunkan aku dan Ct kat Lrt Bangsar..
Aku turun kat Lrt Masjid Jam' dan Ct teruskan perjalanan ke Jelatek...
Aku tak tahu nak gi mana...
Pusing-pusing kat area situ pastu aku balik...
Tidur lagi baiklah...
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)