Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


12 December 2003
Macam-macam aku nak fikir sekarang ni...
Itu Ini Begitu Begini..
Sumer nak kena pilih...
Kalau tak payah pilih boleh tak?

Aku dah rancang nak gi beraya rumah Abasan dan mungkin Amyz..
Best-bestnyer rancang tetiba mak aku suruh balik esok...
Pasal nak gi piknik..sempena adik aku si Amir tu datang Kl dr Johor..
Si Joe kat Upm pun balik gak...
Kalau aku tak balik plak mak aku marah tak aaaaa?
Kalau tak gi raya tu rasa tak best plak...
Pasal aku dah seronok beraya reramai ngan geju nie..
Kalau tak gi pulak rasa rugi dan ketinggalan..
Nantlah aku try call mak tanya macam ner..

Tengah ari tadi puas aku round the world..eh..jalan Tar..
Aku gi Semua House,Kompleks Pertama ngan Medan Mara...
Kuar masuk kedai pakaian pengantin..
Nak sewa baju songket pengantin tu untuk persandingan aku..
Kaler biru lagi..
Ish ader ker aku nak bersanding...
Nie pasal aku kena jd MC minggu depanlah nie...
Ntah sapa punya idea suruh pasangan MC nie pakai ala-ala pengantin tu..
Glamer sangat plak..kalau tak pakai tak boleh ker?
Pakai baju biasa-biasa jer kan senang...
Manalah bos aku nie...aku nak tunjuk hasil survey aku tadi..penat tau...

Pastu aku pening lagi pasal bebarang hantaran Kak Zila nie tak siap lagi..
Tadi dia dah call...dia dah ader kat rumah aku dah..
Kalau aku balik rumah mak aku tak der byk masa nak buat menda-menda tu..
Poning den poning den
Superman tolong....
Super Sahya tolong...
Dapek ko diorg nie tolong den?....
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)