Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


03 December 2003
Sejak beberapa hari ni..aku asyik ingat kat dia jer..
Sedangkan aku rasa dia tak ingat pun kat aku...
Aku selalu tanya diri aku..
Kenapa aku masih ingat kat dia?
Kenapa aku masih nak cari dia?
Kenapa juga masih terselit sedikit harapan untuk dia?
Sedangkan...
Jika difikirkan semula apa yg telah berlaku
Dan apa yg telah dia lakukan pada aku
Dia tak layak untuk aku sayang lagi..
Tapi hati aku degil...akal aku sering kalah kalau berbalah dengan hati
Tapi hati aku jugak kekadang kalah kalau kenangan tu terungkit sendiri..
Kekadang aku nangis juga...
Kenapalah aku masih ingat dia...buat aku jd sedih jer...
Aku yakin dia tak ingat aku..
Dia aku tengok dah happy dgn hidup dia sekarang...
Tambahan pula sudah berkereta...
Hilang semua janji-janji dia dulu
Terkilan aku...
Tapi bila aku fikir.....salah aku jugak.
Kenapa masih nak berharap agar dia tunaikan janjinya..
Sedangkan aku tahu dia tak kan tunaikannya...
Tidak pada aku..sebab aku tak der langsung dalam hati dia..
Aku juga terkilan...hari raya ni aku tak dapat jumpa dia
Puas aku mencari peluang tapi dia sentiasa sibuk
Sibuk dengan segala macam aktiviti dia...
Mana kerjanya, bisnesnya, kawan-kawannya, urusannya yang lain.
Tapi sedikit pun tak punya masa untuk aku..
Aku selalu tertanya..kenapa dia boleh meluangkan masa untuk kawan2 yg lain..
Tapi tidak untuk aku?
Siapalah aku di sisinya?
Aku patut sedar...aku bukan sesiapa padanya..
Aku tak layak untuk berkawan dengannya apatah lagi berdampingan dengannya...
Aku akan ajar hati aku..
Agar jgn ingatkan dia selalu,
Jgn telefon dia semata-mata untuk dengar suara dan tanya khabarnya
Jgn bergantung harap lagi padanya
Jgn cari lagi peluang untuk berjumpanya...
Bagaimana dia ingin dunia tahu bahawa dia tak mengenali aku...
Begitu jugalah akan aku laksanakannya...
Kali ini insyaallah sesungguh hati..bukan berpura-pura lagi..
Saya cuba,awak..saya akan buat,awak...
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)