Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


28 November 2003
Malam raya....sibuk iron baju-baju raya aku dan adik-adik aku yg ramai tu..
Agenda yg best malam ni ialah......bershopping last minit kat Parit Sulong
Dr rumah nenek ke Pt. Sulong tu sebenarnya dalam 30 hingga ke 45 minit.
Tapi 2 batu dari pekan Pt.Sulong tu dah jammed.Teruk....
Jadinya....2 jam baru sampai Pt.Sulong.
Jalan punya jalan,pusing punya pusing,shopping punya shopping...
Nak kul 4 pagi baru sampai rumah..
Cam ner lah nak bangun pagi esok nie.....?

1 Syawal......
Aku berjaya bangun pepagi ni..
Aku mandi dan pakai baju kurung kaler pink..
Dan buat pertama kalinya aku pergi solat Aidilfitri di kg Pt.Raja nie..
Bertakbir,bertakbir,bertakbir...
Buat aku hampir menitiskan air mata..Sayu..Syahdu..
Tapi aku tahan....air mata aku hanya mengalir di dalam dada....
Sebak aku tahan....
Tiba-tiba aku teringat pada seorang teman..
Yang rayanya disambut di wad..kerana keadaan kesihatan yg memaksa
Agar dia diberi rawatan lanjut..
Aku hanya mampu berdoa..agar dia cepat sembuh..
Agar Kesejahteraan sentiasa dilimpahi atasnya.....Amin...

Tentang Aktiviti beraya...nanti aku sambung lain kali ekkk....

Semoga semuanya happy dan bahagia di hari raya ni......
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)