Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


07 November 2003
Petang sikit..
Dapat call dari Kak Rose
"Petang ni berbuka reramai kat luar eekkk?"
"Kat mana?"
"Alaaa kat depan jer"
"Ok"
6.30 petang aku dan Kak Pah pergi dulu..
Nak cop tempat..takut penuh..
"laaaaaa kosong jer!"
Sesampai kat Shima Corner tu..
Kedai tu kosong..aik! tak der org nak buka puasa ker?
Hmmmm pilih tempat dan order...
Hari ni kali kedua aku makan nasi sejak bulan puasa ni...
Menu hari ini.....
Nasi Putih
Ikan Bawal Masak Pedas
Sup Cendawan
Kailan Ikan Masin
Telur Dadar...
Aku minum Teh O Ais gelas besar (first time aku minum ais time bulan posa ni)
Best jugak makan...
Pastu balik rumah..solat..kuar balik g Pandan Jaya..
Gi Seng Heng teman Kak Rose..
aku belek2 peti ais..rasa cam nak beli..harga boleh tahan...
Tapi..nanti kalau aku nak pindah susah nak angkut..
Dan aku rasa aku kena bincang dengan........
Balik singgah rumah kawan Kak Nor...
Sampai rumah jam 10 lebih...
Tapi aku tidur jam 3.30 pagi....
Berbincang hal masa depan...
Ish...dah lah...aku nak g sahur ni...
SELAMAT BERPUASA....
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)