Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


29 October 2003
Kelmarin...orang Sabah kata kelmarin
Orang Semenanjung kata semalam
Aku tak pergi kerja
Pasal aku malas...
Ntahlah...rasa malas sangat...
Aku bangun time matahari dah nak tegak atas kepala
Orang kata kurang pahala puasa kalau banyak tido...
Bangun tido...aku mandi,kemas rumah,basuh baju,ampai baju,lipat baju..
E eh...ikan aku mati lagi laaaaaa
Uwahhhh!!!! Cian ikan aku tu....
Lepas ni aku tak nak bela ikan lagilah...nak bela kura-kura...
Petang...aku dapat sms dari ayah aku..
Ayah aku masuk spital pasal apendix...
Nak jadi citer...ayah aku tak dapat bagitahu mak aku..
Pasal kat rumah mak aku tak de tepon...
Tak der jalan hubungan komunikasi kecuali aku kena balik
Dan bagitahu sendiri kat mak aku...
Alhamdulillah ada Helmi....walau dia ader keje dia datang jugak tolong aku...
Timer kasihlah Helmi yer... I Lap U!!!!!!
Aku sampai rumah mak dah lambat...malam dah..
Mak aku pun dah agak dah pasal ayah aku dah sakit perut dari pagi...
Misi aku terlaksana...
Macam kata Helmi tu " Orang sakit pulak yang lebih risaukan orang tak sakit"
Pasal ayah aku bimbang mak aku risau tunggu ayah aku tak balik-balik...
Dalam perjalanan pulang, kami berdua singgahlah makan sahur (baru jam 12.30 am)
Awal betul kitaorang sahur...
Tak perlaaa...kurang-kurangnya kitaorang dapat sahur sesama...
Bukan senang nak dapat sahur sesama ngan Helmi ni..
Kan En.Helmi kan...
Timer kasih ler bebanyak..
Jasamu dikenang...
Sayang Awak....hehehheheh...
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)