Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


13 October 2003
Pagi itu, aku tak sabar menunggu matahari tegak di atas kepala...
Lama sudah,wajah itu tak ku tatap...
Wajah yg pernah aku sayang.....masih sayang...

Air mata,aku tahan di empangan pinggir mata...
Tatkala, dia mengadu lagi tentang cintanya yg kecundang...
Dia,yg datang atas jemputan ku,
Aku terima seikhlasnya....
Harapan ku..agar nyaman itu menjadi selimutnya tika dia di sisiku...

Keluhnya...tak jumpa dicari insan seperti ku...
Namun, Bila ku luahkan pada teman sekamar...
Katanya "Mengapa disusahkan mencari seperti ku....aku kan ada!"
Biarlah, jawabku tenang...
Biar dicari apa yg dihajatkan apa yg diimpikan....
Apa dayaku..yg dihajati bukannya aku...tapi insan seperti ku....
Semoga berjaya....Bisik aku Sendiri....
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)